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Marketing management

Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Kotler, Philip ; Keller, Kevin Lane ; Brady, Mairead
Verfasser*innenangabe: Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen
Jahr: 2019
Verlag: Pearson
Mediengruppe: Buch
verfügbar

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Vorbestellen Zweigstelle: 07., Urban-Loritz-Pl. 2a Standorte: GW.BA FS.E Kotl / College 6e - Englisch Status: Verfügbar Frist: Vorbestellungen: 0
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Inhalt

Verlagstext:
The classic Marketing Management is an undisputed global best-seller ¿ an encyclopedia of marketing considered by many as the authoritative book on the subject. This third European edition keeps the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance ¿ the heart of the book - and adds:
· A structure designed specifically to fit the way the course is taught in Europe.
· Fresh European examples which make students feel at home.
· The inclusion of the work of prominent European academics.
· A focus on the digital challenges for marketers.
· An emphasis on the importance of creative thinking and its contribution to marketing practice.
· New in-depth case studies, each of which integrates one of the major parts in the book.
This textbook covers admirably the wide range of concepts and issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world, examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts.
 

Details

Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Kotler, Philip ; Keller, Kevin Lane ; Brady, Mairead
Verfasser*innenangabe: Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen
Jahr: 2019
Verlag: Pearson
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Systematik: Suche nach dieser Systematik GW.BA, FS.E
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis Englisch [Sprache]
ISBN: 9781292248448
2. ISBN: 1292248440
Beschreibung: 4th European edition, XXXVII, 802 Seiten : Illustrationen, Diagramme
Schlagwörter: Marketingmanagement
Beteiligte Personen: Suche nach dieser Beteiligten Person Goodman, Malcolm ; Hansen, Torben
Sprache: Englisch
Fußnote: Authorised adaptation from the 15th United States edition
Mediengruppe: Buch