Cover von Humor in the advertising business wird in neuem Tab geöffnet

Humor in the advertising business

theory, practice, and wit
Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Beard, Fred K.
Verfasser*innenangabe: Fred K. Beard
Jahr: 2008
Verlag: Lanham, Md. [u.a.], Rowman & Littlefield
Mediengruppe: Buch
verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: 07., Urban-Loritz-Pl. 2a Standorte: GW.BAW FS.E Bear / College 6x - Magazin: bitte wenden Sie sich an die Infotheke Status: Verfügbar Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Beard's "Humor in the Advertising Business" offers a concise yet thorough exploration of how advertising humor works. As one of advertising's most frequently used tactics, humor is an admittedly complicated topic. Supported with dozens of the world's funniest ads, insights from creative strategists and artists, and decades of research, "Humor in the Advertising Business" surveys the whimsical side of modern advertising. Great as a supplemental text in advertising principles, copy writing, and advertising strategy courses.

Details

Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Beard, Fred K.
Verfasser*innenangabe: Fred K. Beard
Jahr: 2008
Verlag: Lanham, Md. [u.a.], Rowman & Littlefield
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik GW.BAW, FS.E
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis Sprache: Englisch
ISBN: 978-0-7425-5425-2
2. ISBN: 978-0-7425-5426-9
Beschreibung: XIV, 205 S. : Ill.
Schlagwörter: Humor, Werbung
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Fußnote: Literaturverz. S. 183 - 188
Mediengruppe: Buch