Cover von International sports marketing wird in neuem Tab geöffnet

International sports marketing

principles and perspectives
Suche nach Verfasser*in
Verfasser*innenangabe: ed. by Andre Bühler and Gerd Nufer. With contributions by Andre Bühler ...
Jahr: 2014
Verlag: Berlin, Erich Schmidt
Mediengruppe: Buch
verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: 07., Urban-Loritz-Pl. 2a Standorte: VS.AP FS.E Inter / College 2a - Sport Status: Verfügbar Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Marketing of and with sports is as international as sports itself. While this impression may be intuitively evident during global events such as the Olympic Games, internationalisation also takes place in the daily routines of our increasingly globalised domestic leagues and sports events.
In this book, edited by André Bühler and Gerd Nufer, leading sports economists and marketing experts from around the world provide detailed insights into current issues and future challenges of sports marketing from an international perspective. An excellent survey on:
Principles of International Sports Marketing – notions, models and concepts
Sports Marketing Around the World, based on international research from all five continents.
The Future of International Sports Marketing and what corporate management can learn from sports.
 

Details

Suche nach Verfasser*in
Verfasser*innenangabe: ed. by Andre Bühler and Gerd Nufer. With contributions by Andre Bühler ...
Jahr: 2014
Verlag: Berlin, Erich Schmidt
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik VS.AP, FS.E
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis Englisch [Sprache]
ISBN: 978-3-503-14141-8
2. ISBN: 3-503-14141-3
Beschreibung: VIII, 400 S : Ill., graph. Darst
Schlagwörter: Internationales Management, Marketing, Sport, Absatzplanung, Absatzpolitik, Absatzwirtschaft, Athletik, Globales Management, Globalmanagement, Konsumgütermarketing, Körperertüchtigung, Leibesübungen <Sport>, Marketingpolitik, Verbrauchsgut / Marketing, Verbrauchsgütermarketing, Verkaufsplanung
Beteiligte Personen: Suche nach dieser Beteiligten Person Bühler, André W. [Hrsg.] ; Nufer, Gerd [Hrsg.]
Sprache: Englisch
Fußnote: Zusätzliches Online-Angebot unter ESV.info/9783503141418. - Literaturangaben
Mediengruppe: Buch