Cover von Corporate social responsibility wird in neuem Tab geöffnet

Corporate social responsibility

doing the most good for your company and your cause
Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Kotler, Philip ; Lee, Nancy
Verfasser*innenangabe: Philip Kotler and Nancy Lee
Jahr: 2005
Verlag: Hoboken, NJ [u.a.], Wiley
Mediengruppe: Buch
verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: 07., Urban-Loritz-Pl. 2a Standorte: GW.BUP FS.E Kotl / College 6x - Magazin: bitte wenden Sie sich an die Infotheke Status: Verfügbar Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

In Corporate Social Responsibility, Philip Kotler, one of the business world's foremost thought leaders, and social marketing consultant Nancy Lee provide a cutting-edge treatment of the best ways and means that corporations can contribute to the their communities. They have researched the social responsibility profiles of major U.S. companies and have introduced new categories on how businesses can give back value to society. They offer advice on how to choose among major worthy causes and also how to measure the amount of good achieved both for the recipients and the companies themselves. This book shows corporate leaders how to maximize the amount of good they can do in a way that it congruent with the needs of the recipients and the company's values.

Details

Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Kotler, Philip ; Lee, Nancy
Verfasser*innenangabe: Philip Kotler and Nancy Lee
Jahr: 2005
Verlag: Hoboken, NJ [u.a.], Wiley
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik GW.BUP, FS.E
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis Sprache: Englisch
ISBN: 0-471-47611-0
2. ISBN: 978-0-471-47611-5
Beschreibung: X, 307 S. : Ill., graph. Darst.
Schlagwörter: Corporate Social Responsibility, Image, Soziale Verantwortung, Unternehmen, Öffentlichkeitsarbeit, Betriebswirtschaft <Unternehmen>, CSR, Corporate Citizenship, PR, Public relations, Unternehmen / Soziale Verantwortung, Unternehmerische Gesellschaftsverantwortung, Unternehmerische Sozialverantwortung, Unternehmung, Wirtschaftsunternehmen
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: Buch