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Blink

the power of thinking without thinking
Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Gladwell, Malcolm
Verfasser*innenangabe: Malcolm Gladwell
Jahr: 2005
Verlag: London, Penguin
Mediengruppe: Buch
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Inhalt

In this best-seller, a staff writer for The New Yorker weighs the factors that determine good decision-making. Drawing on recent cognitive research, Gladwell concludes that those who quickly filter out extraneous information generally make better decisions than those who discount their first impressions. The author of The Tipping Point (2000) cites the implications for such areas as emergency situations and marketing, plus some notable exceptions. Annotation ©2005 Book News, Inc., Portland, OR

Details

Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Gladwell, Malcolm
Verfasser*innenangabe: Malcolm Gladwell
Jahr: 2005
Verlag: London, Penguin
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Systematik: Suche nach dieser Systematik PI.HLP, FS.E
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis Sprache: Englisch
ISBN: 978-0-14-103528-4
2. ISBN: 0-14-103528-5
Beschreibung: 296 S.
Schlagwörter: Entscheidungsfindung, Intuition
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Sprache: Englisch
Fußnote: Text engl.
Mediengruppe: Buch