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Social marketing

influencing behaviors for good
Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Kotler, Philip ; Lee, Nancy R.
Verfasser*innenangabe: Philip Kotler ; Nancy R. Lee
Jahr: 2008
Verlag: London [u.a.], Sage [u.a.]
Mediengruppe: Buch
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: 07., Urban-Loritz-Pl. 2a Standorte: GW.WN FS.E Kotl / College 6e - Englisch Status: Entliehen Frist: 19.11.2024 Vorbestellungen: 0

Inhalt

The Third edition of Social Marketing will be positioned as a core textbook for advanced undergraduate and graduate courses in social marketing, consumer behavior, health communication, social change, and public communication. The book examines how social marketing can be used as a strategy for changing behavior. It highlights successful social change campaigns that have been launched by governments, by a combination of governments and citizens, and by citizens themselves. Its theme is that knowledge, techniques, and technologies now exist to organize and implement effective social change programs in virtually every area of social concern, both locally and nationally. (Verlagsinformation) / Detailliertes Inhaltsverzeichnis siehe unten angeführten Link.

Details

Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Kotler, Philip ; Lee, Nancy R.
Verfasser*innenangabe: Philip Kotler ; Nancy R. Lee
Jahr: 2008
Verlag: London [u.a.], Sage [u.a.]
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Systematik: Suche nach dieser Systematik GW.WN, FS.E
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis Sprache: Englisch
ISBN: 1-4129-5647-1
2. ISBN: 978-1-4129-5647-5
Beschreibung: 3. ed., XII, 444 S. : Ill., graph. Darst.
Schlagwörter: Lehrbuch, Soziomarketing, Non-business marketing, Sozialmarketing
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Sprache: Englisch
Fußnote: Literatur- und URL-Verz. S. 395 - 401
Mediengruppe: Buch