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Visible!

attracting customers in a distracted world
Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Pott, Oliver; Bargfrede, Jan
Verfasser*innenangabe: Oliver Pott with Jan Bargfrede. Translated from German by Britta Fietzke
Jahr: 2023
Verlag: Frankfurt ; New York, Campus Verlag
Mediengruppe: Buch
verfügbar

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Vorbestellen Zweigstelle: 07., Urban-Loritz-Pl. 2a Standorte: GW.BAC FS.E Pott / College 6e - Englisch Status: Verfügbar Frist: Vorbestellungen: 0

Details

Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Pott, Oliver; Bargfrede, Jan
Verfasser*innenangabe: Oliver Pott with Jan Bargfrede. Translated from German by Britta Fietzke
Jahr: 2023
Verlag: Frankfurt ; New York, Campus Verlag
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Systematik: Suche nach dieser Systematik GW.BAC, FS.E
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis Englisch [Sprache]
ISBN: 978-3-593-51711-7
2. ISBN: 3-593-51711-6
Beschreibung: 213 seiten : Illustrationen : schwarz-weiß
Schlagwörter: Online-Marketing, Internet Marketing, Internetmarketing, Marketing / Internet, Telemarketing / Internet, Web Marketing
Beteiligte Personen: Suche nach dieser Beteiligten Person Fietzke, Britta
Sprache: Englisch
Originaltitel: Sichtbar!
Fußnote: How to make your company unmissable! Flashes everywhere, loud, turned-up commercials appear on the screens. A day without advertising catching our eye is hardly imaginable in modern everyday life. Customer attention is a valuable commodity. But how can companies easily and effectively catch the eye of potential customers and convince them of their own product or service? In this book, online marketing expert Oliver Pott explains how you can achieve smart and sustainable visibility for your company in just six steps in order to address particularly relevant target groups and thereby significantly increase your sales. If you also master the three dimensions of valuable visibility – consisting of relevance, authority and storytelling – you can completely abandon flashy campaigns in the future and still remain visible and relevant. (Verlagstext)
Mediengruppe: Buch