Cover von Critical media studies wird in neuem Tab geöffnet

Critical media studies

an introduction
Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Ott, Brian. L.; Mack, Robert L.
Verfasser*innenangabe: Brian L. Ott and Robert L. Mack
Jahr: 2010
Verlag: Malden, Mass. [u.a.], Wiley-Blackwell
Mediengruppe: Buch
verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: 07., Urban-Loritz-Pl. 2a Standorte: GM.M Ott / College 3b - Englisch / Regal 3b-1 Status: Verfügbar Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Critical Media Studies is a state of the art introduction to media studies that demonstrates how to think critically about the power and influence of the media. Provides extensive case study material, including exercises and “media labs” in each chapter to encourage student participationDraws on examples from print, broadcast, and new media, including advertising, music, film, television, video games, and the internetAccompanied by a website with supplementary material, additional case studies, test banks, PowerPoint slides, and a guide for professors

Details

Verfasser*in: Suche nach Verfasser*in Ott, Brian. L.; Mack, Robert L.
Verfasser*innenangabe: Brian L. Ott and Robert L. Mack
Jahr: 2010
Verlag: Malden, Mass. [u.a.], Wiley-Blackwell
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik GM.M, FS.E
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis Sprache: Englisch
ISBN: 978-1-405-16185-5
2. ISBN: 978-1-405-16186-2
Beschreibung: VII, 326 S. : graph. Darst.
Schlagwörter: Massenmedien, Medientheorie
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Fußnote: Text engl.
Mediengruppe: Buch